Thursday, July 30, 2009

Give Away Contest Lagik


Jeng3....Tote Bag yang sangat cantik....Ok give away contest kali ni diadakan oleh....
Cik As dari TOTE BOUTIQUE....
Ni syarat yang diletak oleh Cik As...

SIAPA YANG BOLEH MENYERTAI?

SEMUA ORANG (tapi yg ada blog sebab saya nak mereka buat entry kat BLOG masing2) .. . Tak perlu jadi follower .. cuma perlu buat komen di sini dan buat Posting di BLOG masing. Beritahu Link anda.

RAMAI YANG COFUSE LAKS .. SOWIIII

1. Beri komen tentang bag nih .. cute ker, tak cute ker, ribbon tak sesuai ke & macam2 lagi
2. lepas tu buat enrty dan ruar2kan tentang giveaway nih
3. beritahu saya link anda tentang Giveaway ini
4. pemilihan RANDOM ORG lah kan .. macam biasa


KOMEN TENTANG BEG NI...
Bagi aku...beg comel sangat...sebab gabungan warna merah dan tanah putih memang sangat ideal...dan ribbon tu memang sesuai kat situ...cuma kalau akulaaa(kalau boleh buat)...kain kotak2 merah tu aku tak letak..tapi saya tgk ada yg beg lain2 letak kain garis2 pjg..apa kata letak kain merah putih garis2 pjg?Then yg merah kosong kat atas yg garis2 kat bawah dan samakan ngan tali supaya dia sepadan...ni kalau aku tgh2 cr idea....Cik As buat mmg dah cantik...sebab aku tgk berdasarkan beg2 yg lain...sori ar kalau over

Apepun aku berharap seperti selalu...hehehehe...amin...kalau dapat leh tayang kat sekolah...lagi comel dr beg anna sui tuuuu...

No comments:

Post a Comment