Friday, July 24, 2009

Share the story and this might be yours !


Kalian nampak picture crabtree & evelyn ni..
Ni sebenarnya adiah kalau kita masuk contest ni...
So ia adalah 3 sabun yang sangat wangi dan kalau aku dapat aku
akan sabun kat perut supaya bb dalam perut sentiasa wangi...hahaha
Skang aku mencuba nasib masuk contest ni.....
Ada beberapa syarat untuk aku masuk contest ni...
Contest ni kita menceritakan pengalaman bersalin....
Arap aku menang...doakan
Bleh rujuk kat blog ni...
Syarat contest ..
1.Anda cuma perlu ceritakan pengalaman anda semasa melahirkan anak sulung anda. Buatkan satu post khas mengenainya dan tidak kurang dari 48 patah perkataan.
2.Ceritakan tentang hadiah ini di blog anda,
3.Tinggalkan komen di sini beserta dengan link tentang post anda.

1 comment:

  1. Orait dah cukup syarat

    Saya akan listkan blog UmmiNa's dalam senarai peserta. boleh semak di
    http://anakkuwiraku.blogspot.com/2009/07/crabtree-is-best-to-reward-you-just.html

    ReplyDelete